WITAJCIE W HOGWARCIE!

Chyba każdy fan Harry'ego Pottera marzył, by choć raz przenieść się do Szkoły Magii i Czarodziejstwa. W tym roku szkolnym taka okazja zdarzyła się w naszym gimnazjum. Z okazji I Dnia Wiosny wspólnie z koleżankami z biblioteki zorganizowałyśmy akcję pod hasłem "W magicznym świecie Harry'ego Pottera". 
Dekoracje wykonane na górnym holu

Każda z klas dostała do wylosowania postać za którą miała przebrać się wyznaczona osoba. Dodatkowo gimnazjaliści wykonywali plakaty z wybraną sceną z książek J.K. Rowling. Poza tym przedstawiciele klas sprawdzili swoją wiedzę na temat sagi o młodym czarodzieju przystępując do testu w świetlicy szkolnej!
Uroczystość zaczęliśmy od krótkiego wstępu oraz projekcji trailerów filmowych. Następnie jury oceniało przebrania oraz plakaty i sposób prezentacji każdej klasy. Na naszej "scenie" pojawił się między innymi sam Harry Potter, Syriusz Black, Hagrid, Bellatrix, Voldemort, Luna, Hermiona, Ron. Młodzież wykazała się wielką kreatywnością i pomysłowością w przygotowaniu strojów, przedstawień i plakatów. 

W czasie, gdy jury liczyło punkty mogliśmy obejrzeć wywiad ze szkolnym zespołem, który niestety nie mógł tego dnia wystąpić. Po przerwie wręczyliśmy dyplomy za I, II oraz III miejsce, ale też pozostałym klasom za duże zaangażowanie w uroczystość.Na koniec wszyscy zrobili pamiątkowe zdjęcie i rozeszli się do domów. 
 

Z mojej perspektywy mogę ocenić ten Dzień Wiosny na bardzo dobry :) Cieszyło mnie to, że część młodzieży przebrała się poza konkursem. Oczywiście ja też ubrałam sukienkę i kapelusz czarownicy. Wiosnę przywitaliśmy z iście magicznym klimacie!

Komentarze

  1. Cześć! Mam na imię Marysia i prowadzę bloga Head Full of Ideas. Przy okazji tegorocznej edycji Share Week (dzięki której do Ciebie trafiłam!) pomyślałam, że fajnie byłoby trochę wypromować blogi edukacyjne. Twój jak najbardziej się do takich zalicza i dlatego, gorąco zachęcam do udziału w mojej akcji "CZYTAMY i POLECAMY blogi edukacyjne" :). Poza tym, że po prostu wydaje mi się fajną akcją, jest okazją do zwiększenia blogowego zasięgu, więc myślę, że warto :)

    Szczegóły:
    http://www.fullofideas.pl/2016/04/czytamy-i-polecamy-share-week-2016.html#more

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz