#AktywnyNauczyciel

Od jakiegoś czasu na instargamie skupiłam się bardziej na sportowej stronie mojego życia. Dlaczego? Od dwóch lat biorę udział w programie "WF z klasą" jako nauczyciel wspomagający. O swoich pomysłach na różne zajęcia pisałam wcześniej na blogu lub Facebooku. Tegoroczna edycja jest dla mnie wyjątkowa. Już po pierwszym miesiącu prowadzenia bloga otrzymaliśmy wyróżnienie w postaci "bloga miesiąca". Udało nam się zorganizować dwie sportowe wycieczki, turniej tańca i wiele innych aktywności. Postanowiłam też dokumentować swoje treningi na snapchatcie oraz instagramie. 




Skąd pomysł? Otóż swoją przygodę ze sportem zaczęłam kilka lat temu. Zakochałam się w bieganiu i fitnessie. Po jakimś czasie przyszły kryzysy, a później problemy ze zdrowiem. Ponownie zmotywowałam się w grudniu zeszłego roku. Stwierdziłam, że fajnie byłoby pojechać na wymarzone wakacje (do Wiednia). Kupiłam słoik, który okleiłam kolorowym papierem i napisałam "Na wakacje".  Za każdy trening wrzucałam do swojej skarbonki jakąś drobną kwotę. Dziś, po 5 miesiącach mam już prawie całą kwotę i zrobiłam niesamowity postęp :)
Co takiego robię? Przede wszystkim ćwiczę na świeżym powietrzu. Bieganie, fitness, siłownia zewnętrzna i oczywiście Urbhanize, który poznałam w tym roku i od razu polubiłam :) Właściwie mogę ćwiczyć wszędzie, wystarczy mi ławka, murek, schody, a nawet pomost na plaży. 

Dużą rolę w narzucaniu mi tempa i w ogóle chęci jest muzyka. Nie wychodzę bez słuchawek z domu. Moim zdaniem odpowiedni utwór może bardzo podnieść motywację do wykonania nawet najbardziej nielubianego ćwiczenia.

Lubię dzielić się swoimi postępami nie dlatego, żeby coś udowodnić lub zyskać polubienia. Jest to coś, co uwielbiam robić. Myślę, że można nazwać to "dobrym przykładem". Sport niesamowicie wpłynął na mój charakter. Tak zainteresowałam się tematem, że stał się inspiracją do pracy końcowej na studiach podyplomowych. Poza tym ćwiczenia pozwalają mi na odstresowanie się, poprawiają humor. Czasem tak mnie ponosi, że zaczynam tańczyć na siłowni, lub chowam się za jakimiś drzewami i śpiewam. Mi to pasuje :)
Jeśli macie jakieś sportowe, lub inne pasje, którymi dzielicie się z uczniami to zapraszam do komentowania :)
Podaję też link do naszego sportowego bloga :) http://blogiceo.nq.pl/orzyscygimnazjalisci3/

Komentarze